diumenge, de desembre 25, 2005

El tercer peu

Si amb una cosa coincideix tota la gent que em coneix és amb el fet que, segons ells, tinc una visió força diferent del món. Dic segons ells, però el cas és que, quan veig que tanta gent em diu quelcom semblant crec que val la pena "perdre" uns estoneta intentant entendre per que la gent ho diu, fins al punt que al final fins i tot jo crec que deuen tenir raó.
Bé, el cas és que he decidit de fer aquest bloc amb la finalitat de deixar anar totes aquestes rallades i palles mentals que al llarg del dia em vaig fent. N’hi hauran d’interessants i d’altres que també. Tot allò que publicaré tindrà quelcom d’interessant, ja que, com a mínim, ho serà per mi.
Una de les coses que tots els meus amics, i forces coneguts, m’han dit és que jo sempre estic buscant els tres peus al gat. Bonica frase feta, però si ens parem a pensar una mica sobre ella arribarem a una interessant conclusió: és una frase sense sentit, i suposo que d’aquí en bé el propi sentit.
Quants peus té un gat?
El Gran Diccionari de la Llengua Catalana ens diu el següent sobre el mot "Peu":
1 ANAT ANIM 1 Part terminal de les extremitats abdominals de l'home que comprèn el tars, el metatars i els dits.
Amb això podem arribar a la conclusió que un home té 2 peus, però.... i un gat?
2 Part terminal de cadascuna de les potes d'un animal.
Ai coi! ara resulta que un gat en té quatre de peus! i no només quatre, sinó també tres, dos i un...
La frase posada sota microscopi queda doncs sense sentit, ja que trobar tres peus a un gat, resulta força senzill, inclús en podem trobar quatre!
Deu ser per això mateix que la frase torna a tenir sentit, si som capaços de fotre’ns aquesta rallada buscant el significat d’una frase que tothom ja sap quin és el significat, és que, al cap i a la fi, el que fem es buscar tres peus al gat.

Bé, un cop aclarit el títol del bloc, crec que ja puc continuar amb coses de més interès.

1 Comentaris:

At 11:15 a. m., Anonymous Anònim said...

per tant, en resum... es pot dir que si, li busques 3 peus al gat!

 

Publica un comentari a l'entrada

<< Tornar